“Kalau kita sukakan seseorang . jangan beritahu si dia . Nanti Allah kurangkan rasa cinta padany . Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu siapa jodoh kita.”

Friday, June 17, 2011

Tired

SUMPAH ! penat gila hari nie . kemas rumah dari pagi sampai ke petang . macam nak raya jep an kemas padahal puasa pun belum dah nak raya . apa benda lah kau nie yana haha . sebenarnya rumah saya terpilih di renovatekan . so saya pun bagi idea dekat emak saya untuk lebih cantik luas dan nampak kemas rumah . emak pun setuju dengan idea saya . satu hari suntuk kemas dengan emak saya . panjat sana panjat sini . lap sana lap sini :) hehe best gila . penat memang lah rasa penat sangat sangat .


Hmm akhirnya cantik dan kemas . dan paling penting simple . simple itu cantik :p cehwahh . hehe then saya pelik sampai saya lupa nak makan . emak saya ingatkan baru saya ingat tapi saya tak makan . emak ajak saya pergi makan dekat luar dan saya dapat upah hehe . emak belanja saya makan dan emak belikan saya Teddy Bear baru untuk saya dan emak belikan saya scraf comel untuk saya . THANKS mak . sayangg emak . Hmm okaylah sampai sini sahaja dulu okay saya pun dah ngatok tahap gaban nie haha . byebye nanti kita cotcet lagi k :)






p/s : Kemaslah rumah anda dengan cita rasa anda :)

Thank You For Reading . XOXO! :)

No comments:

Post a Comment

Friday, June 17, 2011

Tired

SUMPAH ! penat gila hari nie . kemas rumah dari pagi sampai ke petang . macam nak raya jep an kemas padahal puasa pun belum dah nak raya . apa benda lah kau nie yana haha . sebenarnya rumah saya terpilih di renovatekan . so saya pun bagi idea dekat emak saya untuk lebih cantik luas dan nampak kemas rumah . emak pun setuju dengan idea saya . satu hari suntuk kemas dengan emak saya . panjat sana panjat sini . lap sana lap sini :) hehe best gila . penat memang lah rasa penat sangat sangat .


Hmm akhirnya cantik dan kemas . dan paling penting simple . simple itu cantik :p cehwahh . hehe then saya pelik sampai saya lupa nak makan . emak saya ingatkan baru saya ingat tapi saya tak makan . emak ajak saya pergi makan dekat luar dan saya dapat upah hehe . emak belanja saya makan dan emak belikan saya Teddy Bear baru untuk saya dan emak belikan saya scraf comel untuk saya . THANKS mak . sayangg emak . Hmm okaylah sampai sini sahaja dulu okay saya pun dah ngatok tahap gaban nie haha . byebye nanti kita cotcet lagi k :)






p/s : Kemaslah rumah anda dengan cita rasa anda :)

No comments:

Post a Comment